اشنایی با اصطلاحت هک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 24 فروردين 1394
بازدید : 634
نویسنده : ☪★..mohammad..☪★

 مطالب از ☪★..mohammad..☪★

 

----------------------------------------------------------------

 

 

1.تارگت: در لغت به معنای هدف و واحد است. بر فرض مثال یه سایتی رو برای  هک کردن در نظر دارید در اصطلاح به این هدف شما  تارگت گفته میشود.

2.باگ: باگ ها یا حفرات امنیتی یا خرابی های امنیتی گفته میشود. برای مثال وقتی برنامه نویس وب سایتها یا هرجایی یه اشکالهای کوچکی در کدنویسی  میزاره ، فرد هکر از این اشکالات یا باگ ها برای نفوذ در سایتش استفاده میکنه  .یعنی زمینه های نفوذ به سایتها  چترومها و هرجای دیگه  همین باگها هستند.

3.دیفیس: به معنی تغییر ظاهری سایت یا یک صفحه است. زمانی که تارگت  مورد نظر رو هک میکنی برای ثابت کردن هک خود  میای  صفحه اولشو تغییر میدی  حالا یا صفحه اول یا جای دیگه مثلا صفحه ورود یه چتروم رو تغییر میدی و یه متن مینویسی . به اصطلاح به این عمل دیفیس کردن میگند . یعنی سایت رو هک کردی یا همون دیفیس.

4.بایپس: به معنی دور زدن یا همون میانبر هست . گاهی اوقات در زمانی که در حال  هک کردن تارگتی هستی برخی  دستورات اجرا نمیشه حالا میتونه به خاطر ابزارهای امنیتی سایت باشه یا هر چیز دیگه . حالا برای ادامه دادن به کار خودمون با مشکل  مواجه میشیم پس میایم به کمک انواع روشها که اینجا نمیتونم توضیح بدم ، میایم  این دستوراتو یه جور دیگه وارد  و ابزار امنیتی رو دور میزنیم .به این کار ما بایپیس کردن میگند .

5.اکسپلویت: کدهای مخربی هستند که بنابه نیاز نفوذگر یا هکر نوشته میشوند .

6. فیک پیج: بعضی از هکر ها صفحه هایی مانند صفحه ورود به سایت طراحی میکنند (مثلا صفحه ورود چتروم دختر سالار) این صفحه ها مانند صفحات اینترنتی هستند ولی فرق اینها در کد نویسیشونه . که اکثر کد نویسیها به صورتی است که وقتی قربانی یوزرنیم و پسورد خود را وارد  این صفحه ورود میکنه  یوزر نیم و پسورد برای  اون هکری که این صفحه رو طراحی کرده و کار گذاشته ارسال میشه  و اینطوری رمز ورود ادمین و  بقیه کاربرها لو میره البته همینطور که گفتم این نوع حمله برای   ایمیلها چترومها و اکانتهای مختلف استفاده میشه ولی خوب اینم یه راه برای  هک اسان است .

7. کرک: به معنی شکست و نفوذ  و کراکر فردی که نفوذ میکنه است  که این نفوذ میتونه به برنامه و سایتها باشه و شکست به معنیه شکستن رمزها و پسورد ها  و متنهای رمزنگاری شده باشه.

8. پیچ: به معنی جایگزین کردن و درست کردن چیزی گفته میشه مثل پیچ کردن باگ ها و .....

9. FTP: یا پورت که مخفف File Transfer Portocol است یعنی پروتکل انتقال فایل . این پورت برای انتقال فایل به کار میره و این انتقال در دو جهت اپلود و دانلود انجام میشه .

10. پورت: یک سری درگاه های اتصال و انتقال هستند . که هکر ها از این درگاه ها برای  دزدیدن اطلاعات شخصی قربانی ها استفاده میکنند.

11. هگز: یک نوع الگوریتم رمزنگاری است.

12.هش ها: هش ها یه جور الگوریتم و روشهای کد گذاری و رمزگذاری متن هاست .

13. دورک ها : دورک ها یه سری کد هایی هستند که فرد برای  جستجوی سریع و  دقیق تر در موتورهای جستجوگر از ان استفاده میکنه . 

14. گوگل هکینگ : استفاده از گوگل برای  هک کردن رو گوگل هکینگ میگند .

 

خوب اینهارو نوشتم که بعضی  جوجه ها که منو تحدید به هک کردن میکنند بدونند که بابا من میگم بیسوادم ولی خوب  از تو که بیشتر میدونم خخخخخخ اونسری یکی با اسم  یکی از مدیرها که دو ماه بود نیومده بود ، اومده میگه رمزمو گم کردم رمزمو بهم بده  منم رمزشو دادم دیدم درجا منو حذف کرد بقیه مدیر هارو حذف کرد اون موقع همین عسل که درجه ملکه بزرگ رو داره بود خودش شاهد بود  مارو اخراج کرد و گفت اینجا رو هک کردم خخخخخخ بعد ده دقیقه اومدم  پنلو ازش گرفتم .

منم یه راه هایی بلدم  جیگر منم یه راه هایی برا این روزها گذاشتم که ازش استفاده کنم.   اره اومده به دوستش که به چتروم دعوت کرده بود  میگه تازه این چترومو هک کردم خخخخخخ  ده دقیقه بعدش  پنلشو گرفتم ولی درجشو  دست نزدم یکم  حالشو گرفتم بعد خودش دمشو گذاشت رو کولش رفت خخخخخخخ

 

 

 با تشکر : ☪★..mohammad..☪

 

 





:: موضوعات مرتبط: , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
$0$m@r در تاریخ : 1395/2/28/hack-mohammad - - گفته است :
بله دوست عزیز میشه از راه دور هک کنه!!!
برو تو گوگل سرچ کن....

<-CommentGAvator->
بهار در تاریخ : 1394/1/27/hack-mohammad - - گفته است :
سلام خوبی محمد جان میخواستم بپرسم درباره اینکه میگند هکت میکنم و تحدید میکنند که عکسهاتو از کامپیوترت برمیدارم این حرف درسته؟؟/ امکانش هست که یکی بتونه توی خونه من بدون اینکه بیاد خونم عکسهای منو برداره؟؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم جوابمو بدی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بچه ها این وبلاگو گذاشتم تا بتونم یه اطلاعات ساده ای رو بهتون نشون بدم هرکسی هر مطلبی در باره هک و هکر یا هرچیزی در اینباره خواست توی نظرات یا به ایمیل خصوصیم بفرسته تا مطلبشو بزارم با تشکر ☪★..mohammad..☪★

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان HACK-mohammad و آدرس hack-mohammad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com